Free cookie consent management tool by TermsFeed


Sergei Baraccuda livestream - British American Tobacco & Selection

Služby

Videoprodukce

Oblast

Loreum ipsum

Rok realizace

únor 2021

Klient

British American
Tobacco & Selection

Cíl kampaně

Klient (BAT) měl za cíl propagovat svůj produkt VELO (nikotinové sáčky) společně s jedním jejich infuencerů/interpretů, kterým je Sergei Barracuda. Nás oslovili s realizací živého přenosu a jeho technického řešení. Cílem bylo dosáhnout skvělého diváckého zážitku a nabídnout trochu jiný formát, než klasický přenos koncertu, který byl v době COVID zvykem. Samotný koncert se konal v krásné lokalitě Dolních Vítkovic v Sergeiově městě Ostravě.  

Strategie a plán

Jaký byl námi navrhovaný postup / strategie pro řešení problému?

Celý formát jsme společně s klientem a dalšími zapojenými společnostmi stavěli jako online event, který bude pro fanoušky Sergeie a hlavně o Sergeiovi. Živý přenos jsme rozdělili na 2 části a to na předtočenou příběhovou část a živý přenos koncertu, které se v jednom momentě prolínali až plynule přešli do živého přenosu.

Jaké byly cílové skupiny nebo zákazníci, na které jsme se zaměřovali?

Aktivní kuřáci, uživatelé VELO (popř. jiní uživatelé nikotinových produktů, starší 18 let, uživatelé instagramu, fanoušci Sergeie Barracudy)

Jaká byla hlavní myšlenka a kreativní koncepce za touto strategií?

Přiblížit divákům a fanouškům Sergeie jako umělce, interpreta, ale hlavně člověka. Ukázat nejen jeho tvorbu, ale i místa v jeho městě Ostravě, která jsou pro něj srdeční záležitostí. Kromě toho také perfektně od streamovat jeho koncert „bez diváků“ přenést ten nejlepší zážitek do jejich osobních zařízení.

Realizace a akce

Jaké kanály / nástroje byly použity pro implementaci této strategie? 

Instagram VELO a Instagram Sergeie Barracudy.

Živý přenos jsme natáčeli celkově na 5 kamer, včetně použití bezdrátové mobilní kamery a 8m dlouhého kamerového jeřábu. Vše jsme lokálně stříhali a odbavovali v reálném čase včetně barvení a zvukové postprodukce.

Jaký byl průběh implementace strategie? 

Náročný. Vše se utvářelo za pochodu a celý koncept se průběžně ladil do poslední chvíle. Kromě klienta (BAT) také nad podobou celého výstupu měl velké slovo také Sergei, takže jsme vlastně museli uspokojit 2 klienty najednou.

Největší výzvou ale bylo samotné natáčení předtočených sekcí ve venkovních prostorách, kde jsme za jeden natáčecí den zvládli natočit Sergeiovy vstupy z 6 lokací. Už to bylo velmi náročné na plánování, logistiku a samotný set štábu, ale ani teplota -6 stupňů tomu moc nepomáhala.

Následně další výzvou byla postprodukce všech 6 vstupů, na kterou jsme měli méně než 14 dnía pro schválení museli být vyladěné do maxima.

Jaké klíčové rozhodnutí nebo inovace byly provedeny během procesu? 

Nejzajímavějším postupem bylo kombinace předtočených záběrů s živými vstupy a celkově kombinace příběhu a koncertu, která se na české scéně v tomto formátu do této doby v této kvalitě neobjevila.

Výsledky a hodnocení

Jak naše řešení pomohlo klientovi? 

Cíl byl určitý počet diváků připojených v livestreamu a ten jsme splnili.

Shrnutí

Jaký je celkový závěr a zhodnocení tohoto projektu? 

Jedna z opravdu zajímavých realizací, kde byl velký tlak na výsledek a zároveň velký časový press. Za nás skvělá výzva a příležitost spolupracovat s velkým brandem a zároveň zajímavým umělcem.