Free cookie consent management tool by TermsFeed


Mezinárodní filmový festival Karlovy Vary - Magnum

Služby

aktivace, vývoj, video

Místo

Mezinárodní filmový festival Karlovy Vary

Realizace

1. týden v červenci 2023

Klient

Unilever

BACKGROUND

Konference, změna loga, nový brand atd.

Klientem byl subjekt Algida, kde s námi klient měl dobré zkušenosti z realizace jejich B2B konference. Klient nás poptal 6 týdnů před festivalem KVIFF, abychom jeho aktivaci zrealizovali.

Brief od klienta

Magnum vyrobený na míru je považován za luxusní zboží, které jinak není na místě k dostání – bylo možné jej v minulých letech zakoupit pouze na místech ve VIP sektoru. Tentokrát měl být dostupný pro všechny, ale zachovat si luxusní zážitek. Dostali jsme jasně zadanou plochu s parametry. Udělejte to zajímavě a zajistěte kompletně celou službu, museli jsme tedy vybrat personál, vyškolit ho, zařídit dress code, měli jsme v řešení celý systém prodeje, a to vše s tím, že stánek musí být hoden nejprestižnějšího tuzemského festivalu.

Strategie a plán

Chceme udělat vše podle briefu a zařídit to do písmene a okořenit moderní technologií. Proto jsme do stánků implementovali objednávací digipanely, vyvinuli k nim vlastní software a opatřili je brandovanou grafikou.

Komunikaci stánku jsme zaměřili na širokou brand awareness, s tím, že nejde o produkt výhradně pro VIP účastníky festivalu, ale díky němu by se tak měli všichni cítit.

Chtěli jsme dát lidem něco co je neobyčejné a nikde jinde si to nemůžou koupit – tak vznikl Magnum Pleasure Bar, který v ČR byl vždy součástí pouze privátních VIP eventů a zvláštních událostí, nikde jinde neexistoval.

Pracovali jsme s prvkem velké fronty co přitahuje pozornost – ovšem bez dlouhého čekání. Potřebovali jsme rychlé odbavování, tedy fronta v objednávce na papírku vytvořila hloučky lidí ale nikdo nemusel fyzicky stát a pomalu se posouvat po jednom v horkém počasí.

Součástí prodeje Magnum produktů bylo i jejich ochucování brandovým posypem, to je samo o sobě pro oko zábavné na sledování a zvyšuje viditelnost značky spolu s dobrým šířením na sociálních sítích.

Realizace a akce

Eventová aktivace byla rozdělena do několika bodů.

 

  • Konstrukce a stavba – návrh a realizace kompletní outdoorové expozice
  • Fyzická aktivace – Magnum totem, svítící prvky, aby byla vidět i v noci
  • Online – fotostěna, fotka s Magnumem se svítícími nanuky pověšenými ze stropu. #MagnumNaKVIFF
  • Každý příspěvek do feedu s Magnum a hashtagem se přidal do soutěže – nejoriginálnější vítězové získali bednu s 60 produkty – pod heslem Magnum na celé léto!
  • Nedělní odpoledne – autogramiáda a focení s Monikou Bagárovou v Magnum Pleasure Baru
  • Aftermovie

Jaký byl průběh implementace strategie?

 

  • Vše jsme jsme připravovali v přísném termínu celých 6 týdnů a to včetně návrhu technického řešení podle striktních požadavků festivalu, výroby a 3 denní stavby
  • Hashtag byl komunikován na fotostěně a šířen influencery
  • Soutěž Magnum celé léto byla komunikována na místě fyzicky a ústně
  • Implementaci autogramiády si řešil klient napřímo skrze smlouvu a spolupráci

Jaké klíčové rozhodnutí nebo inovace byly provedeny během procesu?

 

Zákazník si mohl v digipanelu složit Magnum na míru zábavnou a graficky lákavou formou. Zároveň odřízení celé akce v tak krátkém čase 6 týdnů je opravdu velmi krátká doba na event takového rozměru. Co se týče klíčových rozhodnutí, bylo nutné včas vyřešit docházení surovin a jejich logistiku, protože jde o přísady, které nejsou běžné všude k dostání a to obzvlášť během tehdy probíhajících svátků na začátku léta.

Výsledky a hodnocení

Jak naše řešení pomohlo klientovi?

Klient byl z provedení nadšený, byla pro něj zásadní brandová aktivace a nejen v tomto ohledu jsme splnili a předčili všechna očekávání. K dosažení všech cílů se navíc aktivace se objevila ve velkém množství médií. Pro nás jsme považovali za splnění výzvy jen samotné uskutečnění realizace v takto krátkém čase.

Jaké byly zpětné vazby od zákazníků nebo cílových skupin?

Z velké části pozitivní, měli jsme i zákaznici, která se vracela každý den festivalu, přes 90 % návštěvníků stánku odcházelo s vlastním Magnumem.

Shrnutí

Jaký je celkový závěr a zhodnocení tohoto projektu?

Jsme schopni dělat vizuálně atraktivní i zajímavé aktivace a to i pro velmi náročnou klientelu v oblasti tvrdé konkurencí KVIFF je toho skvělým příkladem. S ostatními stánky jsme udrželi krok a v mnoha ohledech jsme byli i zajímavější.

Ukázali jsme flexibilitu a schopnost pracovat i se zakázkami na last minute. To vše bez remcání a s tím, že si celou akci užijeme s úsměvem, kterým nakazíme i naše klienty a zákazníky.