Photo
V našem fotografickém světě každý snímek bourá hranice. Produktové fotky jsou ikonami, portréty odhalují esence, firemní záběry vyprávějí značkové ságy, reportáže vtahují do akce. Zde si originalita, kvalitní postprodukce a emoce dávají high five s technikou. Naše fotografie není jen zachycením momentu; je to revoluce, transformace všedního v mimořádné. Vítězství nad průměrem, vydejte se s námi na cestu k vizuálnímu zážitku, který si užijete.
Photo formulář
Case Studies

Algida – Partnerská konference Kocanda Kravsko
Společnost Algida pořádá pravidelně na začátku roku konferenci pro své klíčové obchodní partnery. V roce 2025 padla volba na zájezdní hostinec Kocanda Kravsko – netradiční, ale útulné místo, které umožnilo vytvořit osobní, přívětivou a zároveň reprezentativní atmosféru.

Klépierre – Beyond the Ink
Společnost Klépierre, provozovatel obchodního centra Nový Smíchov, se dlouhodobě snaží o redefinici pojetí nákupních center jako komunitních prostorů. V rámci této strategie jsme navázali spolupráci na sérii eventů, které mají do OC přivádět nové cílové skupiny a podporovat pravidelné návštěvy. Prvním pilotním projektem byl event s názvem Beyond the Ink, který se zaměřil na téma tetování – s cílem bourat stereotypy, otevírat diskuzi a nabídnout návštěvníkům zážitek, který v nákupním centru běžně nezažijí.

Vánoční večírek ve vlaku
Společnost Liftrock je dlouhodobým klientem Creative Dreamers, přičemž spolupráce se rozšiřuje i na další projekty v rámci dceřiných firem, jako je například Contract Management. Díky vzájemné důvěře jsme dostali příležitost navrhnout a zrealizovat vánoční večírek, který měl být něčím víc než jen formální událostí – měl zanechat silný zážitek a zároveň reflektovat nové firemní zaměření na železniční infrastrukturu pro nadcházející rok.

Natáčení rozhovoru ve Varšavě
GuideVision, implementátor IT řešení pro globální firmy, zažíval v posledních letech raketový růst. S ním však přišel i problém se získáváním kvalifikovaných IT odborníků – firma potřebovala posílit svou značku, a to především na poli employer brandingu. Značka sice funguje globálně, ale ne vše, co dělají, je na první pohled viditelné. Proto se rozhodli představit polskou pobočku, která funguje jako samostatný hub, formou video rozhovoru s jejím vedoucím.

GuideVision – Fotobanka pro employer branding
GuideVision, implementátor IT řešení pro globální firmy, čelil výzvě rychlého růstu značky, což přineslo problém s náborem nových talentů. Společnost potřebovala vytvořit vizuálně silný obsah pro své sociální sítě a employer brandingovou kampaň zaměřenou na pobočky v Maďarsku, Polsku a na Slovensku. Největší základnu má GuideVision v Praze, kde také probíhala celá produkce. Naším cílem bylo vytvořit autentický audiovizuální obsah, který podpoří atraktivitu značky a pomůže oslovit IT specialisty na juniorních i seniorních pozicích.

Teambuilding v čokoládovně Mana
TotalEnergies nás oslovilo s požadavkem na realizaci teambuildingového programu pro vyšší management, který by byl nejen zážitkový, ale také praktický. Cílem bylo posílit týmovou dynamiku a zároveň vytvořit originální čokoládové dárky u příležitosti Mezinárodního dne žen. Akce probíhala v čokoládovně Mana, kde se vedoucí pracovníci firmy podíleli na výrobě personalizovaných čokolád, které následně darovali ženám ve firmě.

Aftermovie Týden inovací 2024
Natáčení probíhalo za přísných bezpečnostních opatření, zejména v prostorách Pražského hradu, kde bylo nutné předem ověřit totožnost všech členů týmu. Díky našim zkušenostem z předchozích ročníků jsme se dokázali vyrovnat s logistickými a bezpečnostními výzvami.

Promozóna na veletrhu MSV 2024
Spolupráce s TotalEnergies je dlouhodobá a každým rokem se posouvá na vyšší úroveň. Letošní expozice na MSV 2024 byla největším veletržním projektem, který jsme pro tohoto klienta realizovali, a současně šlo o třetí stánek TotalEnergies na MSV pod naší režií. Klient oceňuje nejen naši preciznost, ale také udržitelnost, například opětovné využití materiálů. V letošním roce jsme stánek upravili na míru požadavkům klienta, zmenšili jeho límec a zahrnuli ukázku obráběcího stroje přímo na místě, což přineslo zcela nový rozměr prezentace.

PRE – Nabitý Podcast
Naše spolupráce s Pražskou energetikou (PRE) vznikla spontánně, kdy si nás klient našel na základě našeho přístupu a spolehlivosti. PRE se obrátilo na Creative Studios s požadavkem na tvorbu podcastu, který by se věnoval klíčovým tématům energetiky pro koncové zákazníky. První natáčení proběhlo velmi rychle a klientovi se zalíbil náš přístup, díky kterému vzniklo doposud (3. 11. 2024) devět epizod „Nabitého podcastu“.

Unilever Future Garden
Unilever, jeden z našich dlouhodobých klientů, se na nás obrátil s dalším ambiciózním projektem. Po úspěšných spolupracích na Algida konferenci a KVIFF, jsme vyhráli výběrové řízení na realizaci konference Unilever. Hlavním cílem bylo vytvořit nezapomenutelný zážitek, který by zaměstnancům představil nové produkty a vzbudil v nich hrdost na značky holdingu Unilever.