Free cookie consent management tool by TermsFeed


GuideVision – Natáčení rozhovoru ve Varšavě

Služby

AV produkce, scénář, moderátorka

Místo

Kanceláře GuideVision, Varšava, Polsko

Realizace

Leden 2024

Klient

GuideVision

BACKGROUND

GuideVision, implementátor IT řešení pro globální firmy, zažíval v posledních letech raketový růst. S ním však přišel i problém se získáváním kvalifikovaných IT odborníků – firma potřebovala posílit svou značku, a to především na poli employer brandingu. Značka sice funguje globálně, ale ne vše, co dělají, je na první pohled viditelné. Proto se rozhodli představit polskou pobočku, která funguje jako samostatný hub, formou video rozhovoru s jejím vedoucím.

Brief od klienta

Cílem bylo natočit rozhovor vedoucího varšavské pobočky s moderátorkou, který by představil polský tým a jejich kanceláře, zviditelnil GuideVision jako zaměstnavatele a zároveň posílil brand awareness v regionu. Video mělo být určeno pro HR komunikaci i sociální sítě a zároveň ukázat, že GuideVision má silné zázemí i mimo hlavní centrálu v Praze.

Strategie a plán

Klíčem k úspěšné realizaci bylo nejen natočit samotný rozhovor, ale využít cestu do Varšavy i k vytvoření doplňkového vizuálního obsahu. Plán zahrnoval natáčení na tři kamery, focení chill zóny, zasedaček a dalších částí kanceláří, a také zákulisních momentů (BTS), které měly sloužit jako content pro sociální sítě – ve formě fotek, reels i shorts.

Zvolili jsme moderátorku, se kterou měl klient již dobrou zkušenost z předchozích projektů. Předem jsme si vyžádali videa prostor, abychom mohli promyslet rozmístění kamer a světel. Produkční tým přijel do Varšavy den předem, abychom maximálně využili čas klienta během samotného dne natáčení a byli připraveni i na případné komplikace.

Původně určené místo pro natáčení nakonec nebylo vhodné – a tak jsme operativně přesunuli celý setup do open space části pro cca 20 lidí, kde jsme vytvořili improvizované studio v lounge stylu. Celý tým byl technicky připraven zvládnout natáčení v neznámém prostředí – včetně kombinace přirozeného a umělého světla a mobilního tříkamerového systému.

Realizace a akce

Natáčecí den začal přesunem moderátorky do centra Varšavy, odkud se po rozhovoru vrátila do prostor klienta. Zbytek dne jsme věnovali focení zaměstnanců a kancelářského prostředí.

Samotné natáčení probíhalo v přátelské a uvolněné atmosféře – host měl možnost se s moderátorkou neformálně pobavit ještě před zapnutím kamer, což výrazně přispělo k autenticitě rozhovoru.

Kreativita

Klient dodal osnovu klíčových témat, která měla v rozhovoru zaznít. Na jejím základě jsme společně s moderátorkou vytvořili scénář, který jsme po odsouhlasení jemně upravili pro potřeby přirozeného rozhovoru před kamerou. Výsledkem bylo video s jasnou strukturou a profesionálním, ale přitom lidským projevem, které přesně odpovídalo zadání.

Výsledky a hodnocení

Zpětná vazba na výstupy byla velmi pozitivní – jak na video, tak na fotografie. Klient ocenil zejména kombinaci flexibility, kvalitní produkce a schopnosti adaptace v terénu. Výsledné materiály mají využití nejen pro HR účely, ale i pro interní komunikaci – zaměstnanci oceňují, že se jejich pobočka a vedení dostávají do viditelného popředí, což posiluje sounáležitost a firemní kulturu napříč zeměmi.