Unilever Future Garden
Služby
Creative Events
Místo
Cubex Centrum Praha
Realizace
Únor 2024
Klient
Unilever
BACKGROUND
Unilever, jeden z našich dlouhodobých klientů, se na nás obrátil s dalším ambiciózním projektem. Po úspěšných spolupracích na Algida konferenci a KVIFF, jsme vyhráli výběrové řízení na realizaci konference Unilever. Hlavním cílem bylo vytvořit nezapomenutelný zážitek, který by zaměstnancům představil nové produkty a vzbudil v nich hrdost na značky holdingu Unilever.


Brief od klienta
Klient požadoval kompletní produkční servis od A do Z, zahrnující ubytování, booking, catering, řízení obsahu a organizaci afterparty. Hlavní message „Pioneering“ měla zaměstnancům připomenout inovativní sílu Unileveru a propojit je s produkty, které společnost vytváří. Akce měla probudit hrdost a posílit týmovou sounáležitost napříč divizemi.
Strategie a plán
Projekt byl velmi komplexní a vyžadoval několik návrhů konceptů, které byly propojeny na různých úrovních. Ve spolupráci s klientem jsme vytvořili formát Unilever Future Garden, virtuální zahrady budoucnosti. Tento koncept využíval hlavní stage a eliminoval potřebu workshopů. Cílem bylo poskytnout účastníkům iluzi, že skutečně navštěvují zahradu budoucnosti. Celý event byl organizován bez jednoho centrálního koordinátora, místo toho se na přípravě podílel organizační výbor složený ze zástupců všech divizí, kteří měli nezávisle na sobě na starosti vlastní část prezentace a kreativy.


Realizace a akce
Abychom spojili rozdílné produkty Unileveru, rozhodli jsme se vytvořit jednotný příběh, který by všechny značky propojil. Konferenční část trvala 5 hodin, což vyžadovalo nejen udržení pozornosti, ale také zajištění plynulého přechodu mezi různými částmi programu. Future Garden byla rozdělena do sekcí, přičemž každá sekce připadla jedné značce. Účastníky akce provázela virtuální asistentka Uni, která se objevovala na různých místech – od mediawallu po cateringovou zónu, a zajišťovala hladký průběh a přechody mezi jednotlivými částmi akce. Taneční show, hudební předěly a animace doplňovaly kreativní stránku programu a pomohly udržet vysokou úroveň pozornosti skrze celý konferenční blok.


Kreativa
Abychom spojili rozdílné produkty Unileveru, rozhodli jsme se vytvořit jednotný příběh, který by všechny značky propojil. Konferenční část trvala 5 hodin, což vyžadovalo nejen udržení pozornosti, ale také zajištění plynulého přechodu mezi různými částmi programu. Future Garden byla rozdělena do sekcí, přičemž každá sekce připadla jedné značce. Účastníky akce provázela virtuální asistentka Uni, která se objevovala na různých místech – od mediawallu po cateringovou zónu, a zajišťovala hladký průběh a přechody mezi jednotlivými částmi akce. Taneční show, hudební předěly a animace doplňovaly kreativní stránku programu a pomohly udržet vysokou úroveň pozornosti skrze celý konferenční blok.
Výsledky a hodnocení
Navzdory několika výzvám byl projekt hodnocen jako jeden z nejlepších, které Unilever kdy zažil. Klient ocenil naši schopnost realizovat akci v inovativním formátu Creative Events, pro kterou jsme neměli předchozí case study ani reference. Tento projekt byl jednou z nejkomplexnějších eventových realizací, které jsme kdy provedli, přičemž jsme dosáhli stanovených cílů. Děkujeme Unileveru za důvěru a příležitost ukázat, co s Creative Events dokáže.