Design
Vaše staré logo je už trochu ulepené, polepy na stánku přehlédnutelné a váš web vzbuzuje spíše ospalost než zájem? Naši grafici s tím rádi zatočí za vás a naservírují vše voňavé a nové na stříbrném tácku. Jsme připraveni vystřelit z rukávu nejen nový design obalu na žvýkačky či etiketu na pivo, ale i vytvořit úchvatné logo pro váš podcast, stylový design webu nebo kompletně přepracovat vaši vizuální identitu, včetně důkladného brand manuálu. To není vše! Naše schopnosti sahají daleko za hranice statického designu. Umíme vaše nápady rozhýbat v poutavých animacích a kreativně řešit každou grafickou výzvu, kterou před nás postavíte.
Design formulář
Case Studies
Promozóna na veletrhu MSV 2024
Spolupráce s TotalEnergies je dlouhodobá a každým rokem se posouvá na vyšší úroveň. Letošní expozice na MSV 2024 byla největším veletržním projektem, který jsme pro tohoto klienta realizovali, a současně šlo o třetí stánek TotalEnergies na MSV pod naší režií. Klient oceňuje nejen naši preciznost, ale také udržitelnost, například opětovné využití materiálů. V letošním roce jsme stánek upravili na míru požadavkům klienta, zmenšili jeho límec a zahrnuli ukázku obráběcího stroje přímo na místě, což přineslo zcela nový rozměr prezentace.
PRE – Nabitý Podcast
Naše spolupráce s Pražskou energetikou (PRE) vznikla spontánně, kdy si nás klient našel na základě našeho přístupu a spolehlivosti. PRE se obrátilo na Creative Studios s požadavkem na tvorbu podcastu, který by se věnoval klíčovým tématům energetiky pro koncové zákazníky. První natáčení proběhlo velmi rychle a klientovi se zalíbil náš přístup, díky kterému vzniklo doposud (3. 11. 2024) devět epizod „Nabitého podcastu“.
Unilever Future Garden
Unilever, jeden z našich dlouhodobých klientů, se na nás obrátil s dalším ambiciózním projektem. Po úspěšných spolupracích na Algida konferenci a KVIFF, jsme vyhráli výběrové řízení na realizaci konference Unilever. Hlavním cílem bylo vytvořit nezapomenutelný zážitek, který by zaměstnancům představil nové produkty a vzbudil v nich hrdost na značky holdingu Unilever.
Hasičské cvičení TotalEnergies
TotalEnergies je naším dlouhodobým klientem, a proto jsme byli osloveni, abychom jim pomohli s dokumentací jejich každoročního bezpečnostního cvičení. Vzhledem k vysokému důrazu společnosti na bezpečnost, bylo důležité vytvořit propagační materiály, které by mohly být prezentovány obchodním partnerům, centrále a veřejnosti.
Týden inovací
Náš vstup do projektu začal výhrou výběrového řízení v lednu 2020, těsně před začátkem prvního lockdownu COVID-19. Došlo k odsunutí data konání a Týden inovací získal výjimku na jediný event, který mohl těsně po začátku druhého lockdownu za přísných opatření v říjnu ještě proběhnout. Od té doby na tomto projektu spolupracujeme každý rok.
Proč kreativní eventy a jaké benefity přínáší?
Přednáška našeho CEO o tom, jak přemýšlet nad spojením příběhu v eventech a s udrženou pozorností účastníků sklidit i úspěch. Podívejte se, jak proběhl workshop o předávání myšlenek, sběru dat, posilování týmové a firemní kultury tak, aby to nepůsobilo nuceně.
Mezinárodní filmový festival Karlovy Vary
Značka premiových zmrzlin Magnum patří mezi nejprodávanější zmrzliny na světě. Nahlédněte za osvěžující oponu naší aktivace na mezinárodním karlovarském filmovém festivalu, kterou jsme stihli v rekordním čase.
Teambuilding
Firma CM jsou revolucionáři v digitalizaci, kteří mění stavební prostředí k lepšímu a vytváří standardy tam, kde nejsou. Jak jsme si poradili s jejich Teambuildingem? Čtěte zde.
Stavárna.online
ČVUT je jednou z největších a nejznámnějších univerzit v Česku. Přečtěte si o tomto extenzivním projektu realizovaném během krizového období COVIDu.
Sergei Baraccuda livestream
Skupina BAT vznikla v roce 1902 spojením Imperial Tobacco Company a American Tobacco Company. Podívejte jak jsme si poradili s odbavením jejich livestreamu.
Zobrazit více
Jdeme na to?