Týden inovací
Služby
Produkce a příprava konference, redesign loga, design brandu
Místo
Centrála ČSOB
Realizace
Klient
ELAI – European Leadership Academy Institut
BACKGROUND
Náš vstup do projektu začal výhrou výběrového řízení v lednu 2020, těsně před začátkem prvního lockdownu COVID-19. Došlo k odsunutí data konání a Týden inovací získal výjimku na jediný event, který mohl těsně po začátku druhého lockdownu za přísných opatření v říjnu ještě proběhnout. Od té doby na tomto projektu spolupracujeme každý rok.
Brief od klienta
Klient u nás poptal kompletní realizaci produkce a hlavních událostí spojených s Týdnem inovací ČR a redesign brandu. Cílem bylo vytvořit událost, která sdružuje technologické a inovační kapacity, informuje o nejzásadnějším dění v této oblasti a poskytuje možnost networkingu a rozvoje odborné veřejnosti, specialistů i nadšenců.
Strategie a plán
Plánování realizace, booking hostů, přísná bezpečnostní opatření, koordinace vystavovatelů a partnerů jsme začali řešit na jaře 2023. Největší výzvou je na tomto eventu množství komplexních úkolů, které spolu úzce souvisí. Zároveň vysoká úroveň komunikace a koordinace mnoha dílčích úkonů. Sestavili jsme tým s jasnou hiearchií, výsledkem byla maximální efektivita, snadná komunikace a zároveň zachování co nejnižších nákladů klienta a jeho partnerů.
Realizace a akce
Největší highlighty realizace posledního ročníku Týdne inovací ČR 2023 byly:
Hlavní událost: 4000+ návštěvníků, zástupci technologických firem, inovátoři, investoři, vědecká obec, odborná veřejnost.
Konference: Dvě stage na které přijali pozvání významní hosté, mezi nimi Abran Maldonado (USA) – ambasador OpenAI a dalších 52 hostů ze zahraničí (USA, Dánsko, Izrael, Belgie, Německo,…). Hlavním tématem byla umělá inteligence, její praktické zapojení do byznysu, zdravotnictví a vzdělávání.
Inovační veletrh: 61 inovativních startupů a technologických společností, mezi nimi i zahraniční účast např. představení vstupu amerického magazínu WIRED na český trh.
Semináře: 73 seminářů, 10+ místností, mezi řečníky např. Petr Mára, Kovy, Anna Bohoněk, Lukáš Hejlík, Miloš Čermák a další kapacity z oblasti inovací a technologií. Nechyběla vlastní StartupJobs stage, kde byl v živém nahrávání podcastu StartupTalk odhalen nový branding firmy.
Slavnostní zahájení (DOX+): úvodní řeč prezident Petr Pavel, 400 hostů z řad vrcholového managementu technologických firem, představení inovací v oblasti školství Učit je odvaha ve spolupráci s PPF.
Galavečeře: poděkování hostům za přijetí pozvánky a zúčastnění.
Kreativa
Překlad konferenci v reálném čase pomocí AI do angličtiny popř libovolného jazyka přímo v telefonech návštěvníků konference.
Použití eventové aplikace Eventee pro komunikaci s návštěvníky a networking.
Flexibilní navigace návštěvníků pomocí digitálních panelů
Výsledky a hodnocení
Za realizaci eventu jsme získali významné ocenění 2. místo v oblasti Veletrhy a obchodní výstavy, odborné konference, fóra a kongresy od České eventové asociace. Klient u nás objednal již spolupráci na ročníky 2024 i 2025 což vnímáme jako nejlepší zrcadlo spokojenosti. Pokud jde o odraz ve společnosti a médiích, v rámci online a offline kampaně dosaženo dosahu 7,8 mil zobrazení. AVE ve 125 článcích v hodnotě 81 milionů korun. Mezi těmi kdo o události informovali byla TV Nova, Česká televize, Český rozhlas, Seznam zprávy, Forbes, CzechCrunch, CzechSight a další významná média.